Wednesday, September 5, 2012

Aneh : Manusia Berekor



Lelaki ini tampil dalam sebuah rancangan TV di Jepun menunjukkan ekor yang mereka miliki. Beberapa pihak meyakini ekor tersebut bukanlah ekor sebenar. Ianya adalah kelainan bawaan yang disebut spina bifida atau sumbing tulang belakang. Keadaan ini terjadi kerana ada celah pada tulang yang tidak tertutup sejak lahir, lalu ada bahagian yang tumbuh keluar.

22 comments:

thomas said...

pelik juga boleh tertumbuh ekor.

hainom OKje said...

Takutnya tumbuh ekor kat belakang....

Cik Yaya said...

eeiii...ekor?huuuu

Zack said...

memang pelik..tapi benar..

MIsz MMA said...

jijik den nengok eh.. ee

elyna mirsada said...

ciannye..

ku-cit said...

skali tgk lain mcm je ekor tu

orang muo said...

luar biasa

shidaR said...

peliknyer....ishh!

~~oOpEt~~ said...

pelik gak tumbuh ekor

Alynna said...

eh, betul ke wujud manusia macam nih ?
seram pulak dengar..
huhu..

miss fluffy said...

ekor apakah?err first tgk cmni..huhu

Cik Laure Weng said...

dh mcm goku dah... tarik ekor jadi lembik..hehehe

.::: Princess MOMOY :::. said...

errkk...menakutkan jer. tapi label dear rimau tu tak boleh tahan la. heheh

caliph shuriken said...

klau kucing tgk msti rsa pelik, erkk...

afiah_yaa said...

salam kenal semua...jln2 tgk org berekor ni..mnkutkan...jgn lpa folow molow sy plak...:)

AFNI said...

ye ke? btoi la tu..

trah zain said...

ekor?mcm Goku la plak..

tirahzairi said...

eee...geli je tgk...huhu

Alynn Nyzaa said...

eish?! ada ekor?

Aida Omar said...

erk! geli pulak.. tapi tak baik, kejadian Allah kan.. ada hikmahnya kot. huhu.. memang pelik tapi benar.

norazis said...

tak penyakit...tanda akhir zaman..

Kedudukan Liga Super / Liga Premier Malaysia 2012

Maklumat anda :

IP