Wednesday, October 31, 2012

Seluar Dalam Dijual Macam Kuih Pau Di Jepun

Maaf...Ini Bukan Kuih Pau Ye, Tapi TUTTT!!!!! 

Jikalau anda bersiar-siar di Jepun pada musim sejuk, jangan sesekali terpedaya dengan oven kuih pau yang terdapat di kedai-kedai. Sekali pandang, mungkin terliur juga tengok ‘kuih pau’ berwarna-warni di dalam oven tersebut. Tetapi bila dihampiri, ia bukan kuih atau makanan, tetapi ia dipenuhi dengan SELUAR DALAM wanita.


Ketika musim sejuk, terdapat peniaga pakaian dalaman wanita di Tokyo yang ‘memanaskan’ seluar-seluar dalam yang hendak dijual – di dalam oven tersebut! Harganya adalah sekitar RM 30 sehelai, tidak pasti selama mana ‘kepanasan’ seluar dalam itu akan berkekalan tetapi ia ternyata mendapat sambutan hebat pembeli yang merasakan kaedah tersebut ‘unik’.


6 comments:

Aimi Syahirah said...

Salam. Ur blog really nice!=) Jom baca kisah penipuan lelaki durjana ni! http://www.aimisyahirah.com/2012/10/laporan-polis-telah-dibuat-terhadap.html

tirahzairi said...

comel je tgk...hihi

Asmieza As said...

Unik gila. hoho

Seri said...

kat m'sia cuaca panas...kalau simpan dlm peti sejuk...agak2 laku tak...

bel said...

abis, nanti bila pakai. panas la rasa kan? haha. mesti kelaka :DD
"mari~ marii~ ssua dalam panass~'
ahaha. agak2 di korea pun macam ni la jugak kan. baru rancang nak pergi korea. haha. nanti nak tunjuk dekat emak entry ni :DD

shidaR said...

hahaaa..lawak lak bila de yg mcm ni.. :D

Kedudukan Liga Super / Liga Premier Malaysia 2012

Maklumat anda :

IP