Tuesday, August 16, 2011

Ade Berani ker?

Pelik Tapi Benar

Agak-agak korang rela tak nak makan?huhuhuhuh...Nie nak buat buka ke sahur ni?

40 comments:

Kesah.Itu said...

haha..selimut kot..capati panas2 bes kene selimut..ngeh ngeh

padin said...

keh3 buat selimut? keh3... kelakar le komen kesah itu ni hehee.. tapi... err mmg budak tu nak tido situ sekejap agaknya hehee

Miss Anisah said...

Capati ke? Besarnye...

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

besarnye capati .

:)

jaya jr said...

haha...besar gile capati..

kay masingan said...

ui....boleh jadi selimut lagi....hahhha

NURUL AINI NORAZMAN said...

bia la aku tak makan dari kene makan dak comel mcm tu,.haha

cikgu nadia said...

speechless

Kesah.Itu said...

klu capati besa, pan die pun mesti besa giler kan?haha..

MaMa AiNi said...

kalau mamalah..tak lalu nak memakannya..

ILA HonEyBuNNy said...

hahhahah...cian si anak tu...


saboor ja la..ehehhe

caliph shuriken said...

dak kecik lari cpat, hukk...

ismanpunggul said...

Itu makanan atau anak sungguhan yang dijadikan hidangan?

ZouL said...

hahaha..buat selimut tuu...hebat2 hahaha..tapi..kecik giler budak ni..

anamizu said...

alolo comey je die..hehe

Shorim Kasih said...

mcm2 la..hehe

Gadis Butterfly said...

fuyohh...
1 time nampak capati macam ni...
kt mne ade jual?
bole beli...hihi

~Nana 귀여운~ said...

capati ke 2? mak aihhhh..besau nye..hahahha..cian budak 2! :P

Wanie said...

hehehe..ni budak ni yang kecik ke calati tu yg besar..aoila..a=lalu je kot kalau lapar snagat..:D

MIAMIAMIA :) said...

haha tataw lah na ckp ape kalau betul benda nie..
budak kecik tue yg besau ke, atau budak kecik tue memg kecik *garugaru kepala yg tidk gatal

Bro ahmad said...

jemput makan hahahaa

salam ramadan,

baru firstime ke kt sini??

asamasin said...

mantap gile.. :D

kjaharun said...

hahahahaha....

lawak, lawak...

aizadalias said...

alalallala comey ;p

I am EQIN said...

budak tu lauk jugakk ke ?

amir aizat said...

ahha cool gile gmbr ni!

aiman fanboy k-pop said...

capati boleh buat selimut...heehee...comel2!
tapi,tak da selera dah nak makan!

laskar pelangi said...

ya Allah sampai macam tu sekali..sekali budak tu bangun..terus kuah sambal atas muka..=D

fairuz said...

haha sebesar anak orang!

hatikubaik|mohdhazlan Dreadlock said...

wat selimut terus roti payang ..huhu

Terbelog said...

makan budak ! ekekeke

APAN said...

cantik selimut dia.haha...

zuneta said...

sedapnya tgk budak tu..rasa nk makan budak tu..hehe...

missomachos said...

Hahaha comel derr.
comel dari rimau kot :D

Orang biasa said...

hahahaha... kat situ pon dia bole tido. comel je...

dak eina said...

angkat letak tepi budak tu dulu..pastu makan la.. org len la makan.. eina xmakan..hihi

Kotak Mancis / S_Basri said...

uishhh... orang makan orang ker nie... xlalu laaa, dah folo molo cni...(jom klik)

kakngah said...

tak budak tu kecik sangat...
dulang tu besar ya amat!
:P

Brilliant Marjan said...

cute je pic ni..muat budak tu dlm talam & enak je dia ngn 'selimut' tu..hahaha..

~tp xkan ku makan!

Joel Leslie said...

sedapppp ! ekekek !

Kedudukan Liga Super / Liga Premier Malaysia 2012

Maklumat anda :

IP