Saturday, July 6, 2013

Gempar : Penemuan Naga Di China


Naga adalah haiwan mitos yang sering dikaitkan dengan Kaum Cina. Malah di dalam kalender lunar cina juga terdapat tahun naga. Namun kewujudan haiwan mitos itu semakin dikesan apabila baru-baru terdapat foto yang menunjukkan seorang lelaki cina sedang memegang dan membelah perut seekor naga tanpa dia sedari. Apa yang difahamkan gambar tersebut diambil secara rahsia dengan lokasi sebenar tidak dimaklumkan.
Naga merupakan makhluk mitos atau khayalan sahaja, yang bererti tidak mungkin ada di dunia nyata, tetapi di China ada seorang pemuda yang sedang membelah perut seekor Naga. Mungkin untuk dijadikan ubat kuat. Tidak banyak maklumat yang didapati disebalik gambar ini, juga tiada sebarang maklumat tentang pemuda ini dan dimana dia menangkap Naga ini. Segalanya di rahsiakan.
Mungkin binatang berbentuk Naga ini wujud di negara China. Cuma tidak di dedahkan oleh media sahaja atas sebab-sebab tertentu. Terpulang kepada anda untuk mempercayainya atau pun tidak.

12 comments:

trah zain said...

Naga? Hoh.. First time tgk O.o

azman Arsad said...

hahaha.. kayalah orang tu kalau betul itulah naga..

Teacher Basariah said...

macam plastik je..huhu

latifah zainal said...

ohh ini rupanya naga..hehe..

Eiqa Almond said...

Biaqqq betoiii.??! :O

Mawardi Yunus said...

tooo dio...

Kucing Hitam said...

xreal langsung

ahmad said...

hahahaha.. edit tu... btw jom exchange link.. kita exchange link letak dkt bloglist.. heehe

thanks =)

puteri airyn said...

Ingatkan naga tu mitos..rupanya ada yer binatang berbentuk naga..

siti ZAHARA said...

confius2..hee

syaafi sushi said...

dah mcm cerita dragon ball.. hehehe

Empayar Utama said...

Masa pegang naga tak sembur api kat muka mamat tu. Nanti masuk suratkhabar muka terbakar sebab main mercun bulan posa.

Kedudukan Liga Super / Liga Premier Malaysia 2012

Maklumat anda :

IP