Monday, May 31, 2010

Ops Tunda Kereta Oleh DBKL (31.05.2010 @ 1123 am)



Saya jalan-jalan pagi tadi di Maju Junction KL ada urusan dekat JPJ situ. Sambil tunggu kawan saya kat depan MJ tu, saya nampak sekumpulan geng penguatkuasa DBKL tengah duk bincang-bincang nak menunda kereta Proton Savvy yang diparking di depan MJ tu. Kira tempat salah la.Saya tengok pada cermin kereta tu dah ade saman DBKL. Mungkin lama sangat anggota penguatkuasa tu tunggu pemiliknya sampai tuk alih kereta dengan tak semena-mena datang satu lori tunda DBKL melintasi tempat saya berdiri tu.

Apa lagi, kereta tu kena tunda la tanpa pengetahuan Tuannya..Video tu saya rakam sendiri di tempat kejadian..(sori la teleng skit kepala nak tengok video tu. Maklum la perakam amatur..)

p/s : pikir-pikir kan siapa yang salah ek? komen skit kengkawan...

1 comment:

akuvision said...

tuan dia la yang salah kut

Kedudukan Liga Super / Liga Premier Malaysia 2012

Maklumat anda :

IP