Thursday, July 21, 2011

Sepakan Penalti Yang Pelik Dari Theyab Awana


Pemain United Arab Emirates, Theyab Awana menjaringkan penalti dengan menggunakan belakang tumit (Back-heel) ketika pasukannya menang selesa ke atas Lubnan dalam satu perlawanan persahabatan.

Namun begitu cara pemain berusia 21 tahun itu mendapat reaksi negatif persatuan bola sepak UAE dan bakal berdepan tindakan kerana menganggap cara dia menjaringkan penalti itu sebagai memperlekeh pasukan Lubnan. Perlawanan tersebut berakhir dengan UAE menang 7-2.

11 comments:

padin said...

macam ni pon boleh ke adehh, walaupun itu skill dia tapi tak patut buat gitu...

op anaz said...

haha......manusia main bola macam2 skill skang ni..

Vera Violet said...

agak ah...sya rasa mcm x sopan. dia kn ckp bsar.

abah khalisha said...

Terbaik lah

Nuff4u said...

singgah pagi..sob

a loqman said...

ziarah kawan kawan ye

Cari Rezeki said...

ape punye skill daa..hehe..

wan_cikgumuzik said...

kah kah kah kah... tobat takleh blah cara dia sepak..!!

paling lawak aku dengar bahasa pengulas dia tuhh.. hahahhahaa

r.a.firdausi said...

hahaha.. keeper yang nak tangkap terus ilang selera nak tangkap.. hahaah... lawak2...

amir aizat said...

haha pelik2

.::: Princess MOMOY :::. said...

haha...nak tergelak orang yang ulas berita ni. hahahahaha...

pasal sepak tu memang kurang diajar. macam berlagak je nampak

Kedudukan Liga Super / Liga Premier Malaysia 2012

Maklumat anda :

IP