Thursday, October 6, 2011

Bagus Sangat Ke Kalau Perempuan Melayu Hisap Rokok?

Ni bukan pempuan tu..Sebab dia bukan Melayu

Aku terpaksa buat entry ni sebab malam tadi gi kluar makan baik punyer kat McD ade pulak minah sorang ni baru datang dan duduk depan meja aku.. Takpe lah..perut tgh lapor sangat ni bedallah ayam McD tu dulu..Sesambil makan ni usha lagi minah yang duk depan meja tu..dengan tak semena-mena si minah ni pun kluarkan sekotak rokok Salem (pastu dia kuarkan sebatang je) dan dengan selamber dek jer pinjam lighter mamat sebelah meja dia (bukan aku mamat tu... ni meja lain)..sebab dia takdok lighter la tu...aku pun dengan rasa bengang dan bangangnya melihat telatah si minah ni hisap rokok depan aku...cisss!! bagus sangat ke kalau orang pempuan..melayu lak tu..yang tak berapa nak sedo diri menghisap sebatang rokok depan jejaka semacho aku ni??? Lalu aku makan cecepat dan blah dari premis yang dikenali sebagai McD tu..tak habis aku makan ayam tu...huhuhuhu...

Sudut Pandang Rimau : Paling Bengang sebab aku bukan seorang perokok..Kalau iye pun jagalah adab dan tatasusila wanita melayu...kata wanita melayu tu menawan...ni nak sawan aku tgk...huhuhuh

16 comments:

Cik Ct said...

no need to respect them.. buat malu melayu jee

Cik Ct said...

and ct pernah tgk ngn mata kepala sndri,, sumpah! mmg menyampah, kte lak yg ase malu utk die.. dh laa sme bangsa, sme agama.. tp die bt other races did not respect to us~
gggrrrr~~

ASSOYFINGER67 said...

haha...kenapa dia orang hisap...Tok wan aku dulu hisap rkokj fasal nak halau nyamuk masa noreh...akhirnya ketagih..tapi dah berenti dah..(kisah lama)..agaknya pompuan yg hisap rokok setaraflah ngan tok wan aku..hikhik

tnZackJ said...

buruk tengok..kalau isap rokok tu dah mengalahkan jantan lagaknya...

aimi said...

bg "mereka" sgt cool lah lau wt g2... "mereka" x pk akn pandangn org lain....

::dEyb:: said...

hmmmm mencemar imej wanita melayu yg islam..haiihhh

yuszma yaacob said...

ade mmber2 pompuan yg merokok gak...bila kita tegur..mulaa lah jauhkan diri ckp kita baik..pastu heboh 1pesbok..so..mmg tak HERAN pun takde kwn cam diorg...hihihiii...tp my laling pun merokok..opsss...kikikii

chiLleD...!! said...

sangat tak bagus..laki merokok pon tak bagus..he

AIEN NOT ALIEN said...

kelihatan sangat teruk sebab dia PEREMPUAN...cuba kalau dia LELAKI...mesti habis ayam Mc'D tu...hahaha...


tak kisah lelaki atau perempuan...
merokok sebenarnya tak elok....


bakar duit je..hembus asap kepul2...kalau bakar duit, hembus asap keluar duit takpe jugak... :p

azman said...

hmmm.. patut di kuatkuasakan larangan merokok di kawasan primis menjamu selera.. ke larangan memang dah ada, cuma takde penguatkusaan? hmmmm??? tak taule.. kawan tak arif..

yusuflaili said...

salam,
kes perempuan melayu merokok ni sebenarnya lama dah..nenek2 kita dulupun merokok juga ..cuma yang peliknya perempuan muda merokok..tapi kalau perempuan tua merokok tak pulak rasa pelik...

khairul said...

aku x respek langsung pompuan yg isap rokok ni

sis92 said...

malu dgn kaum sejenis yg suka buat hal yg bukan2

DfyStrawbery said...

SANGAT TAK BAGUS :) TQ

kpah k-poh said...

kpah paling tak suka bila makan kat kedai..ada org isap rokok..kpah tak tahan bau busuk asap rokok tu..
pasal ppuan merokok..lagilah huduh perangai..nasib baik di tak sembur2 asap kat rimau..silap2 kena ngap..ngauuummmmmmm..!!!

MaYa MustWany said...

bajet bagus la tuh isap rokok like guy.lelaki pun ramai yang tak suka.

Kedudukan Liga Super / Liga Premier Malaysia 2012

Maklumat anda :

IP