Sunday, October 30, 2011

Juara Piala Malaysia 2011 : Negeri Sembilan

Negeri Sembilan Dinobat Juara Piala Malaysia 2011

Tahniah rimau ucapkan kepada pemain-pemain Negeri Sembilan apabila berjaya memenangi piala keramat Piala Malaysia dengan aksi yang penuh dramatik sekali walaupun satu ketika ketinggal 0-1 kepada skuad penyu dan perlawanan memasuki 10 minit terakhir...Namun pujian menggunung pasti milik pemain yang berasal dari Terengganu tetapi bermain untuk Negeri Sembilan tak lain tak bukan Hairuddin Omar (Hai-O)...Kelibatnya yang menghiasi gol ke-2 Negeri Sembilan boleh diiktiraf sebagai antara gol tercantik perlawanan akhir sepanjang zaman apabila sepakan gunting volley nya mencecah jaring Terengganu tanpa dapat ditepis oleh penjaga gol Terengganu Sharbene Alawi..

Hairuddin Omar

Apa pun sekalung tahniah buat Skuad Hobin Jang Hobin....

8 comments:

Cik Eykaa said...

hobin jang hobin :')

kelambuharimau said...

tahniah N9 ,,dah agak kelebihan memihak kepada anda

Cik Eykaa said...

itu semua rezki :') alhamdulillah ~

salmiah idrus said...

tahniah buat jang .. buat Hai-O mmg awk 0wg ganu dn bermain untuk N9 kan .. tentu byk t0mahanyg awk dpt .. sye arap awk dpt atasi nye dgn rasi0nal ye .. HOBEN JANG HOBEN !!!

Salwa said...

Tahniah kepada Negeri Sembilan.

Seri said...

yang bengang betol tu...knpalah bola tu bola masok mcm tu....tahniah buat terengganu ngan peminat dia....

Khairil said...

gambar Hai-O masa ada rambut dulu...hehe

NEPH said...

sapew ley challenge hai o...hatri piala malaysia.....tahniah negeri sembilan....tahniah jugak terengganu...perlawanana menghiburkan

Kedudukan Liga Super / Liga Premier Malaysia 2012

Maklumat anda :

IP