Tuesday, October 18, 2011

Bangkai Makhluk Pelik Di Pantai Chenang Langkawi


Pelik sehingga dinilai sebagai makhluk setaraf alien!!!uuuishh!! alien kat Malaysia ke? Ni dah macam aktiviti Paranormal nie...

10 comments:

suria maya said...

ikn kot.. bgkai ikn..

Misssurvivor said...

i love sea,ironinya i am really afraid of water and creatures in it.. huhu meremang tengok..

Yastro said...

Aisehh...aku kat opis tak leh bukak la youtube nih....

Khairunnisa' said...

Rasanya bangkai ikan paus, nampak lemaknya di situ :) Ada juga sedikit population di persekitaran laut Langkawi tu.

Salwa said...

tak dapat buka youtube juga ni. Sebab guna line ofis. :(

uncle hyree said...

kat opis takleh bukak utube..tensen..takpa balik nanti uncle bukak...mgkin alien tu nak bercanda di persisiran pantai..pas tu kena pau...orang tikam mati tang tu hahahha

thomas said...

kemungkinan besar bangkai ikan paus
Gambar2 tulang paus di Labuan

Nuriy Arisa said...

bangkai ikan kowt..tue tulang dye yg org tue pgg kowt...

cik panadol said...

besarnye....
hish idok la akak nk masuk dalam laut kalo dlm tu ada benda2 mcm ni...

CTK said...

menakotkan...popular tmpat tu nti

Kedudukan Liga Super / Liga Premier Malaysia 2012

Maklumat anda :

IP