Wednesday, September 29, 2010

Filem Altitude (2010) : Penuh Aksi Mendebarkan

Filem Altitude Penuh Aksi Di atas Kapal Terbang


Tersesat di dalam awan tebal yang misteri, seorang juruterbang bersama empat temannya terpaska bergelut dengan kerosakan kapal terbangnya yang pelik yang pertama kali menerbangkan pesawat kecil mereka naik ke ketinggian infiniti, dan kemudian jatuh melalui awan yang tak berpenghujung.

Setelah pesawatnya kembali dikawal, mereka menjangkakan mereka telah terselamat namun sebaliknya yang berlaku kerana mereka tidak menemui tanah untuk mendarat dan kuasa jahat menanti mereka untuk merentap nyawa mereka dari badan. Sama-sama kita saksikan kesudahan filem yang penuh dengan aksi ini di pawagam bermula pada 21 Oktober 2010 ini.



Trailers Filem Altitude


SPG : Wah! Kena tengok ni movie Nie...

15 comments:

Ir-Shah said...

filem cm nie..mesti effect sound system dia best

si biskut said...

aku pun nak tengok gak..misteri2 nie favourite aku nie..

Ryan Valentine said...

waaaaaa.. macam best.. nak tgk nanti

Solihin Zubir said...

perghh.. cam gempak je..

shark said...

wow..
ada ke muvi ni kt malaysia:(

Abu Luqman said...

www.kachipemas.blogspot.com..salam singgah malam..tnet slow la

gdoupt_monster71 said...

cam best je...mesti mendebarkan..

Gayahspears said...

nak tgk la... tgk cam best..rugi lak kalo x tgk..

WAHIDA ALIAS said...

uishhh...mesti tgk punye..

paskal_garuda said...

Filem ni memang akan ditayangkan di Malaysia pada 21 Oktober nie...jom kita pakat gi tengok...best2...

Fadilnand DummiesGarage said...

mcm lyn jer cite nie....

paskal_garuda said...

Layan beb citer nie...tgk jer lah trailer dia...horror jugak..huhuhuh

Ezao' Edogawa said...

sinopsis pun macam dah best dh ni.

Best PTC said...

Bagi anda yang suka klak-klik dapat duit, berikut ada PTC rekomendasi saya :
http://tinyurl.com/254rhj4 <---- PTC Indo go internasional
http://tinyurl.com/2e4kr74 <---- instan payout
http://tinyurl.com/36dxd6d <---- $ 0.03 per klik
http://tinyurl.com/26rqds8 <---- baru lounching
http://tinyurl.com/2frcsqw <---- low payout
http://tinyurl.com/cashviews <--- new site
http://tinyurl.com/rxbux <--- Admin onbux
http://twitprofit.com?r=ptcrahim@gmail.com

yahaya said...

suka cerita mcm ni...mcm kat bermuda triangle jer

Kedudukan Liga Super / Liga Premier Malaysia 2012

Maklumat anda :

IP