Thursday, November 17, 2011

Keputusan Penuh Malaysia vs Indonesia Bola Sepak Sukan SEA 17 November 2011


Keputusan Penuh Malaysia menumbangkan puluhan ribu pemain Indonesia 1-0.

Permainan yang terbaik setakat ini yang ditujukan oleh pemain Harimau Muda Negara dengan tektikal disiplin yang baik untuk setiap penguasaan bola. Gol jaringan Shahrul Azwari pada minit ke-17 cukup untuk melenyapkan lautan pemain ke-12 yang begitu fanatik inginkan pasukan Garuda mereka menang.Ketenangan, tidak gugup dan disiplin itu adalah tunggak kemenangan pada malam ini.. Ayuh Teruskan untuk perlawanan separuh akhir menentang Myanmar.

Ayuh Harimau Muda...Terus Mengaummmm!!!!! AAAUUUMMMM!!!!!

Keputusan semasa ( Tamat Separuh Masa Pertama) : Indonesia 0-1 Malaysia

Tepat Pilihan Si Sotong Paul... Huhuhuh...

Sudut Pandang Rimau : Tahniah Harimau Muda Negara...Teruskan Kecemerlangan Hingga Ke Final..

24 comments:

afzalsukasuki said...

aku badget malaysia menang ke atas indon 2-1 :)

khairul said...

ganyag Indon !

.: iEyLa :. said...

M'sia menang 2-1 kot..

ChaCha said...

go mesia go!

apek poyo said...

tanpa jangkaan penuh...tetibo m'sia monang...
ini semuo takdir..kalau dah nak monang tu monang jugak lah..ekekekk.moh kito sokong ramai²

Cik Purple Pinkypuff said...

kasi habes itu indon! hahaha.. biar padan muka kat rakyat yg anti-malaysia tuh.. ! #bila lg sutun tuh idop? hahahaa

yusuflaili said...

salam;
ya..kita disini sama2 mengharapkan kemenangan ataupun seri..

Hanif Idrus Blog said...

idup lagi sotong ni..hehehehe

Monster said...

haha...pembuktian ada di lapangan..

Indonesia vs malaysia seharusnya bertemu di final..

kalah menang tak masalah,persahabatanlah yang utama..

Polskahackrew said...

yeaahhh,..Malaysia menang ('',)

IeDa said...

like! like! like!

Deganshah Putra said...

Hehhehehe semoga bertemu lagi kalo dua duanya nympe final

Khairil said...

go malaysia go!!!!syabas...

Syuxer said...

tahniah..:)..semoga terus pergi jauh..team ni ada masa depan gemilang hehe

DOMU-KON said...

smlm tgok..tapi bila tgok refree..trus xjdi tgok..refree smlm kan yg refree msa msia lwn cambodia..mnyakitkn hati..

::ini belog saya . cinta hati saya:: said...

tahniah . harimau malaya . :)

Lady Ija said...

Yes!!.. Malaysia Menang.... Babai Indon

Melati Qistyna's Mummy said...

harap pasukan rimau muda akan kekalkan prestasi dan juga mantapkan lagi.... mg kita menang taun ni...


p/s : mmg sakit ati la tgk game mlm tadi....huhuhuh * bkn sbb game nye, tp sebab penyokongnya*

lisa said...
This comment has been removed by the author.
Cik Nurul said...

tahniah Harimau Muda Negar! =)

Seri said...

he..he...bila la si sotong tu idup balik... pandai pulak dia ramal team junior menang...

Aida Omar said...

Malaysia memang terbaik.. suka sangat2. tahniah buat mereka.. paul pun tak salah pilih :)

EmpayarUtama said...

Aku (camana nak cakap yea aku betul-betul x minat bola) suka tengok je hehe

Rayto dan Rai-chan said...

selamat atas kemenangan harimau muda kemarin. besok garuda dan harimau akan kembali berlaga. Semoga menjadi pertandingan yang menarik. Salam sport :D

Kedudukan Liga Super / Liga Premier Malaysia 2012

Maklumat anda :

IP