Thursday, January 12, 2012

Artis Melayu Terlampau Dalam Berbicara

Rimau cuma nak kongsi masa duk melayari Youtube tadi terbuka satu klip ni yang ditag sebagai tajuk "Artis Laknat". Akibat rasa ingin tahu yang membuak2, so rimau pun tengok lah sekejap. Memang ada yang tak kena dengan statement yang dikeluarkan oleh artis terbabit. Na'uzubillah.. Moga Allah buka pintu hati mereka untuk ditemukan ke pangkal jalan.. Jom sama-sama kita layan dan jadikan iktibar...




Sudut Pandang Rimau : Rasanya tanyangan ni dah lama dah. Cuma Rimau baru terjumpa. Dunia oh dunia..

8 comments:

Razifredz said...

video ni dh pernah tengok satu masa dulu ... tak taula nak cakap kan, tak sampai hati nak tengok dan dengar lagi apa yg diorang bicarakan,
hipokrit dng hukum Allah tak mengapa bagi diorang

GrimReader said...

Manusia..bila diberi nikmat yang tidak terhingga Yang Maha Pencipta pun akan dibelakanginya..Kerana Bagi Mereka menganggap Dunia adalah destinasi terakhir mereka.

Zack said...

Mereka terlalu memandang remeh bab2 agama dan sensetiviti Islam..Tak Takut azab Allah ke?

ASSOYFINGER67 said...

Mereka di Zon ....yang meletakkan agama hanya kepercayaan barangkali sama macam ajaran2 lain...moden dan berkiblat barat dan bangga diri dalam statement yg menghina diri mereka sendiri hingga membawa yang menontonnya pun alpa...patutnya penonton balik tinggalkan diaorg...ini tidak ..support lagi!

Azmi Khan said...

bila nak defence diri sggup hina isteri nabi....
permintaan majalah boleh ditunaikan tp permintaan Allah diperkecilkan....
Belakon sanggup dgr kata pengarah sehingga boleh membelakangkan agama...
pakaian terbukak mmg la tak jahat tp klu mati neraka jugak jalannya....
umur mmg la angka tp klu tak sedar yg angka tu dah mcm umah kata pergi kubur kata mari.....

FatihaNur said...

ni la akibatnya bila si tua bodoh bercakap..macam org xde agama..

watie tu plak- kunun nak hormatkan si penganjur..abis ko x hormatkan perintah Allah...sape yg bg ko hidup kat dunia ni..bangang...

fizafantagiro said...

Artis tu kan dah kene 'gam' kejap ngan semua stesen tv lepas isu ni .. ishhh ckp tak guna akal .. mcm ni lah ..

muhdzawadi said...

makhluk macam ni sebaik-baiknya dikenakan hukuman sula...

Kedudukan Liga Super / Liga Premier Malaysia 2012

Maklumat anda :

IP