Wednesday, August 25, 2010

Duit Raya Untuk Kakitangan Awam Dan Pesara Aidilfitri Ini

Duit Raya Untuk Kaki Tangan Kerajaan 1000 Bahagi 2 = 500


Lebih 1.24 juta petugas awam dan 590,000 pesara kerajaan mendapat durian runtuh apabila kerajaan hari ini mengumumkan akan membayar Bantuan Khas Kewangan sebanyak RM500.

Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak, berkata dalam satu kenyataan hari ini bahawa bayaran itu adalah untuk petugas dalam Gred 1 hingga 54 dan pesara kerajaan dan akan dibuat sebelum 1 Syawal.

Bayaran itu membabitkan perbelanjaan sebanyak RM934.6 juta iaitu RM639.6 juta bagi petugas awam dan RM295 juta bagi pesara.

SPG : Alhamdullilah...adalah nafas sikit nak raya ni...

11 comments:

LadyBird said...

bestnye org keje ngn kerajaan. :(

akuvision said...

cukup2 je ni nak buat belanja bro

bikesifoo said...

ok la dr xde

misyamissyou said...

alhamdulillah..kalau bagi 1000 pn tak pe cm duit kat atas tu...(cakap macam dah keje je ni)

FloEllen said...

ok ler tu kan..better than nothing....lepas gak duit beli kat bazaar --------hehehhee

Mr Noble said...

jgn membazir belanja sudahla ye :)

Tapak Kaki said...

duit raya untuk orang belom kerja lagi tentu ada kan..

~~zAnAfAhMi~~ said...

surirumah je takde duit raya...huhu...
kalau negeri omputih tu, penganggur bergaji!
bagaimanapun, alhamdulillah ada jugak bonus abe akak, duit dia duit akak jugak....hehe..lega skit raya ni.

Cik Su said...
This comment has been removed by the author.
Cik Su said...

best nye dorang dapat duit raye.huhuh

maisyah said...

salam..
wah..buat belanja makan raya la..

Kedudukan Liga Super / Liga Premier Malaysia 2012

Maklumat anda :

IP