Saturday, December 24, 2011

Yusry, Lisa Surihani Nikah 23 Februari 2012

Lisa Surihani Memilih Yusry Sebagai Teman Hidupnya

Pasangan pelakon yang sedang hangat bercinta, Yusry Abd. Halim dan Lisa Surihani mengesahkan akan bernikah pada 23 Februari tahun depan. Yusry yang juga anggota kumpulan KRU dan pengarah filem mengumumkan perkara tersebut kepada wakil-wakil media massa di sini hari ini.

“Diharap keputusan ini akan melenyapkan segala desas-desus tentang hubungan serta gosip kami selama ini,” katanya. Yusry yang sebelum itu pernah berkahwin dengan Erra Fazira tetapi bercerai selepas beberapa tahun hidup bersama manakala ia perkahwinan pertama buat Lisa.


Sudut Pandang Rimau : Harap Yusry dapat kekalkan perkahwinan ini sebab sian kat Lisa tu..Dia patut pilih lelaki yang bujang dan sepadan dengan status dia 'bujang'. Apa pun kalau jodoh tak k mana. Hope kekal ke anak cucu...

12 comments:

kpah k-poh said...

tahniah..semuga berbahagia hingga ke akhir hayat...

Cik Rose Cute said...

Hihihi memang betul pandangan Rimau...Cik rose pun tak suka sangat Yusry gan Lisa huhuhu

cunndaa said...

cunndaa tak suka Yusri ngn Lisa...x secocok...
tp mungkin jodohnya...kalau kekal laa...
law xkekal, ayat ni pulak rata2 org akan guna " dah xde jodoh"..huhuuu..

ape2 pun, smg kekal bhgia ^^

cunndaa said...

cunndaa tak suka Yusri ngn Lisa...x secocok...
tp mungkin jodohnya...kalau kekal laa...
law xkekal, ayat ni pulak rata2 org akan guna " dah xde jodoh"..huhuuu..

ape2 pun, smg kekal bhgia ^^

cunndaa said...

cunndaa tak suka Yusri ngn Lisa...x secocok...
tp mungkin jodohnya...kalau kekal laa...
law xkekal, ayat ni pulak rata2 org akan guna " dah xde jodoh"..huhuuu..

ape2 pun, smg kekal bhgia ^^

diana said...

semoga depa bahagia la eik..

khairul said...

semoga bahgia buat mereka

Admin said...

nice share

Thanks

NURULHANIF said...

comel je diorg berdua.. :)

♥AienNajwa♥ said...

semoge hubungan mereka kekal..kurangkan konstroversi, tingkatkan prestasi..(",)..

naiemah_ramli said...

smoga kekal smpai akhir hayat.. amin :)

Azmi Khan said...

tahniah dan selamat berbahagia.....

Kedudukan Liga Super / Liga Premier Malaysia 2012

Maklumat anda :

IP