Thursday, June 7, 2012

Free Download Filem Aku Ada Kau Ada?


Sinopsis
Gandingan pelakon Shahiezy Sam dan Yana Samsudin memang serasi sangat. Jom layan sedikit sinopsis filem "Aku Ada Kau Ada": Nordin Ahmad (Shaheizy Sam) adalah pelajar tahun kedua yang teringin dipandang “cool”. Masalahnya, setiap kali Nordin menjadi tumpuan oleh pelajar-pelajar perempuan dia akan panic dan terbatuk-batuk. Aziz (Kamal Adli) pula, seorang pelajar yang poyo dan perasan popular, selalu menyakat Nordin. Aziz sakit hati bila Nordin mendapat perhatian lebih daripada pelajar perempuan.

Tina(Yana Samsudin) adalah pelajar yang baru bertukar ke kolej Nordin untuk Program “99 Hari Senyum”, sebuah program khas untuk mengatasi sikap panas barannya. Wanna (Wanna Ali) pula pelajar perempuan yang begitu tergila-gilakan Aziz sehingga sanggup mengekori Aziz ke mana sahaja tetapi langsung tidak di layan oleh Aziz. Tina bertemu semula dengan Nordin setelah 15 tahun berpisah, darah gemuruh Nordin makin teruk dan sikap pemarah Tina semakin menjadi.

Masalah menjadi lebih besar apabila mereka disatukan dalam persembahan berkumpulan untuk kelas teater. Aziz mula sukakan Tina disebabkan perasaan benci Tina kepada Nordin. Yang memberi kelainan dalam filem ini ialah bila Shahiezy Sam danYana Samsudin menyanyikan sendiri lagu untuk filem ini. Sedap suara Yana Samsudin ni.

Link Untuk Download Filem Ini Kredit Kepada HulkShare --->> LINK1||LINK2||LINK3||LINK4

2 comments:

Fariz Reza [FR] said...

Assalamualaikum (^_^) datang follow blog ni. Follower yang ke-2640 .

Nanti jikalau ade kelapangan , awak tinggalkan jejak link blog awak di sini ya Exchange link

nanti saya dapat Blogwalking awak selalu (^_^)

Hope dapat jadi rakan yang sejati dalam blogger ni ya , kita gunakan peluang ini sebaiknya untuk mengeratkan lagi hubungan antara 2 blogger (^^_)
Salam perkenalan ; ) sekali lagi dari Fariz Reza .

Diari Si Froggie said...

wah dah boleh downloads eh? memang teringin jugak nak tgk citer nie.. thankz rimau :)

Kedudukan Liga Super / Liga Premier Malaysia 2012

Maklumat anda :

IP