Monday, July 16, 2012

Abby Abadi Sahut Dato AC Mizal Berdebat Isu PDRM


Paling menarik Abby sempat bertanya kepada Dato’ AC Mizal sama ada dia sanggup menerima hakikatnya sekiranya Abby berjaya membuktikan kata-katanya itu bukan satu hinaan tetapi fakta. Setakat artikel ini ditulis, AC Mizal masih belum memberi reaksi tentang kesanggupan Abby untuk berdebat dengannya.


Tambah menarik Abby menyatakan yang dirinya mempunyai bukti, saksi dan mangsa sekali untuk ditunjukkan kepada AC Mizal. Diharap perdebatan ini dapat dibuat di tempat terbuka agar orang ramai dapat menyaksikannya sekaligus membuat kesimpulan mereka masing-masing.

SPR(Sudut Pandang Rimau) : Ade paedah ke sume nie?

9 comments:

kiz said...

tah..mcm tak der pekdah je

Encik Zaharin said...

apa kejadahnya nyer la hahahahaha...

Aliff Haikal said...

Ape ni Ape ni ? hjahaaa

Aida Omar said...

betul2 macam tak de pekdah je.. baik lepak kedai kopi sembang kosong. hik3

Trah Zain said...

tak de keje cari keje.. xphm betul la

yusuflaili(Goku) said...

salam;
entahlah..apa sebenarnya yang mereka nak tunjuk sebenarnya!!.

Pecinta pink^^ said...

macam2 la retis mlysia skang ni..yg sana senyap dah..yg sini plak macam2..aih..tak suda22..

mursyid diey said...

susah bila artis nak publisiti macam ni..hihihi...macam2 hal..

http://dzuandiey.com

Michelle Hopell said...

jgn gaduh sudah .. blakon film sama2,cam belangkas (dlm film je) pun nak debat. ape daaa .. urmm mcm2

Kedudukan Liga Super / Liga Premier Malaysia 2012

Maklumat anda :

IP