Monday, July 30, 2012

Pokok Olimpik Pokok Yahudi


Siapa dah tengok rakaman upacara perasmian Sukan Olimpik London baru-baru ni? Agak konfius kenapa tiba-tiba ada orang keluar dari pokok yang diletakkan atas bukit tu, ramai pulak tu...Rupanya pokok tu lah pokok Yahudi berdasarkan hadis Rasulullah s.a.w. !

Dan yang keluar tu nak tunjukkan mereka selamatkan diri dari mati dibunuh sebenarnya. Kita tengok kena faham, bukan sekadar tengok. Dan banyak lagi unsur Yahudi, Freemason dan Illuminuti ditonjolkan dalam upacara perasmian tu. Belum termasuk logo mata satu lagi. Faham-fahamlah kenapa ia diadakan pada bulan Ramadhan ye. Musuh Islam memang licik dan halus. Lindungi kami ya Allah.. Amin..


Pada waktu ini orang Yahudi sedang giat menanam pokok Gharqad secara berleluasa di bumi Palestin yang dirampas dan dijajah sebagai suatu persediaan menghadapi tentera Islam pada akhir zaman. Mereka telah menubuhkan dana kebangsaan khas ( Jewish National Fund ) untuk penanaman pokok Gharqad tersebut.

Didalam web http://www.jnf.com/, melaporkan bahawa mereka telah berjaya menanam sebanyak 220 juta pokok dan projek-projek lain.

Jika benar seperti dilaporkan,maka sahlah bahawasanya yahudi ini sememangnya mengakui kebenaran Islam dan kebenaran hadis nabi saw.. akan tetapi keegoaan dan sikap bongkak mereka menyebabkan mereka tidak menerima ajaran Islam, sebaliknya terus berusaha memerangi umat Islam dari semasa ke semasa.

Firman Allah di dalam surah AlBaqarah ayat 120

  ولن ترضى عنك اليهود ولا النصرى حتى تتبع ملتهم
Maksudnya Orang-orang Yahudi dan Nasrani tidak akan senang kepada kamu hingga kamu mengikuti agama mereka.

Pokok Gharqad juga dikenali dengan nama boxthorn dan nama saintifiknya Nitraria retusa. Website daripada Israel merujuknya sebagai ‘salt tree’. Pokok ini juga didapati tumbuh di sekitar Pakistan, Iraq, Syria, Jordan, Arab dan Utara Afrika. Tidak banyak maklumat yang boleh didapati tentang tumbuhan ini. Kenapa ya?


Jawapannya mudah sahaja- kerana ianya adalah pokok yang menjadi perisai kepada mereka. Andai kata selain daripada bangsa Yahudi mengetahui lebih terperinci mengenai pohon ini sudah tentu mereka akan rasa tidak selamat lagi kerana tempat rahsia mereka telah diketahui umum. Begitu juga lain-lain maklumat mengenai Yahudi - memang susah sangat nak dapat.Maklumat itu bukannya tak ada- ada, tapi maklumat ini disekat dari pengetahuan umum.

Seandainya Rasulullah tidak bongkar dalam hadith di atas mengenai pokok ini maka sudah pasti kita umat islam sampai hari kiamatpun tidak akan mengetahui kewujudan pohon ini
والله أعلم 


SPR : Moga Allah melindungi kita semua...amin..

4 comments:

Pecinta pink^^ said...

tkut skrang ni macam2 konspirasi nk jatuhkan umat Islam..semoga kita semua di lindungi:)

caliph shuriken said...

btul laa, akhir zman nti diorg sembunyi kt pokok2 ni.. patut aritu x trasa nk tgk opening olimpik ni, rupa2nya ada byk udang di sebalik mee kuah...

Cik Yaya said...

ermm..bnyk da perkara2 dlm olimpik tu tersebar sdikit demi sdikit yg lebih menunjukkan yahudi mhina Islam..
apapun semoga iman kita sentiasa kiat dan tpelihara...

I love Sleep said...

lps bca sal ni kt fb tros je tgk prasmian olimpik.. nk tgk sndiri pe yg diorg citer.. tp mmg mereka macam cuba citer kn sumthing.. nk tnjukkn yahudi yg bawa kemajuan dlm industri.. yahudi penuh dgn tipu muslihat.. org yg mnipu xmungkin la akn dedahkn rhsia dia dn akn smpan sgt2 kemas.. lgpn mereka mnguasai dunia sbnrnya.. tp bsmbunyi dgn identiti org lain

Kedudukan Liga Super / Liga Premier Malaysia 2012

Maklumat anda :

IP