Monday, July 9, 2012

Kesilapan Yang Biasa Dibuat Di Dalam Bacaan Al-Fatihah Dalam Solat


Syaitan Dalam Al-Fatihah?? 
Semoga boleh dimanfaatkan ... AL-FATIHAH adalah satu rukun dalam solat. Apabila cacat bacaannya maka rosaklah solat. Oleh itu perbaikilah bacaannya dengan ILMU TAJWID. Bukan setakat bacaannya saja rosak malah kita menyebut nama SYAITAN di dalam solat kita. Berikut diperturunkan nama syaitan laknat yang wujud didalam Al-Fatihah , sekiranya kita tidak berhati-hati.

Sudut Pandang Rimau : Kalau Betul apa yang dimaksudkan, ianya boleh jadi pedoman buat panduan kita semasa solat..minta sesiapa yang arif tentang perkara ni komen sikit betul ke artikel ni? Sebab takde sumber yang boleh dibuat sokongan..

5 comments:

Aliff Haikal said...

Entry ni sangat bagus ! terima kasih mengingati .

~~zana@pb~~ said...

saya suka entry ni, terima kasih ingatkan saya.

sedutzone said...

trimas sebab berkongsi...

cendol said...

nice share.peringtan utk semua.mmg ayat Al Quran ni tak boleh duk main sebut cincai2..drp nak dpt pahale,kan ke udah berdosa pulak..
seeloknye latih bace bacaan yg betol mase kecik2,muda2 lagi..takde la smpe ke tua pn duk salah sebut ja.
tq ats peringtn :) Cendol follow u ^_^

Tinta Lana said...

Assalammualaikum.

Uih..betul2 rimau ko ni,hehehe.

Aaa..lana pun tak sure artikel ni betul ke tak.. cubala ajukan pada pihak berkenaan..send je e-mel kat jabatan agama.

Kedudukan Liga Super / Liga Premier Malaysia 2012

Maklumat anda :

IP