Monday, September 5, 2011

Banner Presiden PAS Nik Abdul Aziz Kena Salib

Salah Siapa Angkara Ini Semua..

Sudut Pandang Rimau : Dihari dan Bulan yang baik ini seelok-eloknya umat islam saling bermaaf-maafan dan mengeratkan Tali Silaturrahim diantara sesama muslim...Kerana itu yang dituntut Ajaran Islam..Renung2kanlah..

13 comments:

ASSOYFINGER67 said...

Salam...semuga umat Islam lebih berfikiran terbuka,waras dan tidak taksub membabi buta.Seharusnyalah ulama seperti Tuan Guru ini tempatnya amat tinngi di mata masyarakat dan aku amat menghormati gaya hidup,percakapan dan sifat lembut beliau...beliau dimuliakan atas ilmunya...apapun sesiapa yang membuat perkara(menconteng) pada ulama' akan menerima akibatnya!

Hishyamuddin said...

setuju dgn assoyfinger67... benda cam tu xsepatutnya dibuat..

shameel Iskandar said...

setuju sekali dgn pandangan Assoyfinger. Mahkluk yg menconteng ni mmg banggang.

asamasin said...

astaghfirullahal azim..ish2..

Ungu Violet said...

haishh...xsuke sekali pun...jgn le wat camtuh...xbek tau...huhu

uncle hyree said...

hmmm .mmg teruk betul..siapa pedajal sampai berani conteng gambar salib nih?

POSH76 said...

salam aidilfitri

Mohd Izzar said...

astaghafirullah al-azim.

ika said...

xde faedah pun nak buat cmtu...

El-Janna said...

masih xtahu ape itu kemenangan yang kita raikan..-.-"

si para para said...

apa yang orang tu dapat bila buat mcm tu... 2rts ringgit?

Rimau Sakti said...

tak tau lah dapat ape...ape yang rimau pasti, pastinya dia dapat dosa...

Nightroad said...

apbl nafsu jd pnduan hidup, gini la natijahnya...=.=

Kedudukan Liga Super / Liga Premier Malaysia 2012

Maklumat anda :

IP