Friday, September 30, 2011

Pakar Modified Kereta Terhebat!!!

Apabila kreatif melampaui batasan...Batasan adalah Illusi..Dan Hasilnya...





13 comments:

yayath said...

hahha~~memang modified betul la!!hihi

blog-tips-kurus said...

T??? oooo... ;)

Cik Kasih said...

haha..dasyat3

Khairil said...

keta toyota dx tu boleh bersepai kalau kena angin lintang atas hiway...

shida'R said...

yg last tu bukan pakar lg jahanam dah hahaa ^_^

ciNdhaDahniEa said...

hebat lah sgt.. ahahahahaa

zati embong said...

hoho,jat takut nk dekat cm2.

syiela said...

tu diaaaa.... berani tgk dari jauh ja kot!

RAFIE HASSAN said...

BBN6011 tu aku rasa kena tiup angin trus hancur..

MAYA_mustwany said...

rimau ajar cik must wat scroll pic dalam entry leh tak?hu3~aummmcakk

mustafa ambran said...

haha keta ni kat subang kan?

polskahackrew said...

best of the best... Polskahackrew was here

Cik Ice said...

Kereta macam nak masuk kedai besi buruk pun cantik balik bila d modified.. :)

Kedudukan Liga Super / Liga Premier Malaysia 2012

Maklumat anda :

IP