Wednesday, October 27, 2010

Lagi Kes Kanak-Kanak Hilang

Lagi Kes Kanak-Kanak Hilang


Garuda
terpanggil sekali lagi untuk menyeru sesiapa juga pembaca blog Garuda yang mempunyai maklumat atau pun penah ternampak Adik Lee Xin Ru, sila hubungi segara Pegawai Polis IPD Raub Pahang berkenaan kerana maklumat anda mungkin boleh menyelamatkan nyawa adik Lee Xin Ru. Moga usaha kita dapat membantu menjejak kanak-kanak malang ini.


SPG : Kepada rakan-rakan blog, sila sebar-sebarkan maklumat ini dan sesiapa yang ingin copy entry ini, amat dialu-alukan copy entry ini ke blog anda dan sebar-sebarkan kepada yang lain. Moga usaha kita ini mendapat balasan yang setimpal daripadaNya...

21 comments:

Nasir Bravo said...

sian..mcm2 ler...anak jaga elok2 kena culik...x nak anak buang dlam tong smpah....tragis..manusia hilang pedoman..kembali lah...
Elitebook Nak DiJual

saiful said...

Moga2 dapat jumpa blk budak ni.

g0m0k9enDek said...

kesian budak nii..

MyraLove =) said...

kesian lah..
hermm..bila la org2 y buat kije2 gini nak insof..huh

Fuziani JSR said...

Semoga anak ini selamat...

East Boy said...

Salam. Ishh..macam2 hal skrg nie ya, banyak sangat budak2 hilang. Semoga adik Lee Xin Ru berada dalam keadaan selamat hendaknya.

yua said...

smoga dia djumpai dgn selamat

Blog Leader said...

sekarang ni memang kene jaga anak bebetol... bahaya ni...

Hanis Azla said...

Hilang lagiii??? Takutnya.. skrg ni rasa dh tak selamat dh.. Mudah2an adik tu akan dijumpai dengan selamat..

Cik Fia said...

sian nye.. sape jahat sgt.. budak pun nak colek.. aiya.. dunia sekarang menakotkan

kiz said...

kita nak ambil entry ni utk letak kat blog kita..semoga lebih ramai yg dapat info...insyaallah..khidmat masyarakat yg mampu kita buat sebagai blogger...

diba said...

2 thun kcik lgi tu..cian

Gayahspears said...

kenapa skrng ni.. kanak2 salu hilang.. pelik2

Muhni said...

moga cepat ketemu yah...

kakyon said...

sifat kasih sayang dah semakin berkurang..

Bert said...

rasanya pernah nmpak flyers ni masa g raub hari tu, masih x jumpa lagi yer..mintak2 la dah jumpa balik

one2paii said...

nasib la gua xilang ..takut gak gua..kot2 gua kena culik..sama2 la kita membantu untuk mencari budak nie erk..murni niat lu garuda

Cik Su said...

lagi2..kanak2 ilang..orang tua ilang ade tak..ahaha...mana mak bapak yang tak pandai jaga ank tu..meh nak cubit telinga sikit

CeeKeen said...

mudah-mudahan budak comei nih selamat lah yerr...

Asam Makruh said...

uik.. macam 999. good job bro

Faezah Hannah Al Baj said...

ish.tak habis2 org guat jenayah! geram!! >.<"

Kedudukan Liga Super / Liga Premier Malaysia 2012

Maklumat anda :

IP