Thursday, June 24, 2010

Makan Angin Ke Kelantan (Balik Kg)

Bebaru ni aku cuti balik kampung bini aku kat kelantan cuti-cuti malaysia la katakan... Lama rasanya tak balik sejak-sejak arwah pak mentua aku meninggal. Adik aku pun ikut sekali. maklumlah cuti sekolah.. so banyak tempat menarik yang aku dah pegi. Antaranya korang tengok la sendiri gambar-gambar kat sini....huhuhuh


Gi shoping kat KB (Pantai Timur)


Wah Shoping sakan bini aku ngan mak dia..penuh kete tolak..heheheh..


Adik aku kat Rantau Panjang


Motor siam Cute ni. nama dia FINO....


Adik aku nak gak ambik gambo..ishk..ishk..


Singgah tepi Post Imegrasen Rantau Panjang nak Ke siam tu..hehehe


Kat Wat Photivihan patung Buddha baring


Adik aku depan wat patung baring..tak berani masuk..takut..huhuhu..

Patung tu terletak di sini..Ana..Anta lah...


Peliknya nama tempat ni..Tok...Oh..huhuhuh


Tempat ni paling bahaya...jangan amalkan selalu..Talak...


Sampai di pantai sri tujoh..dekat ngan rumah bini aku


Bergambar dekat cafe pantai tu...


Menghirup udara pantai yang menenagkan...huhuhu..


Sampai di wat Machimmaram...Patung duduk


Besar tu patung ni...adik aku nak gak tangkap gambar...hhuhuhuu..


Berhenti makan nasi kerabu...sedap tu...heheheh..adik aku dah minat paprik belut lak..huhuhuh



Ni jersi Spain aku belikan tuk si 'AV'..huhuhua macam bro..muat tak?


7 comments:

sugar2 kapas strawberry said...

oohh oghe kelate g2 gak..

;)

Sophia Rani said...

kelantan kampung kat mana..??

akuvision said...

lawa keta baru aku tengok, sempat gi umah ustaz ke bro?, pepehal tima kasih sebab belikan jersi tu heheheh, saiz memang dah ngam tu

rin~eirie de' sEcond said...

amboi..cuti sakan ye..best jln2.

Kaito said...

tak penah melawat patung buddha tgh picnic....huhu..teringin gak

~amalina~ said...

nasi kerabu kelantan memang sodappp..~~

Cheqna said...

dulu masa kecik2 pantai sri 7 tempat laluan berulang dari tumpat ke pengkalan kubor :-)

Kedudukan Liga Super / Liga Premier Malaysia 2012

Maklumat anda :

IP