Wednesday, December 15, 2010

Keputusan Piala Suzuki AFF : Malaysia 2 - 0 Vietnam



Tahniah pasukan Malaysia dan seluruh rakyat Malaysia setelah sama-sama kita disajikan dengan pemainan bermutu oleh anak didik K. Rajagopal dengan membenam pasukan juara bertahan Piala Suzuki AFF 2008 Vietnam 2-0.

Tahniah dan terima kasih kepada penjaring kedua-dua gol Malaysia Mohd Safie Sali yang berjaya menjaringkan gol pada babak kedua perlawanan. Perlawanan timbal balik akan berlangsung di Vietnam pada Sabtu (18/12/2010) ini.

Mohd Safie Sali : 2 gol

Diharap dengan berbekalkan 2 gol ini memberikan bekalan yang selesa kepada pasukan Malaysia untuk melakar sejarah melangkah ke akhir Piala AFF ini yang kali terakhir Malaysia ke Final Pada tahun 1996. Sekali lagi tahniah dan syabas pasukan Malaysia dari Garuda.


SPG : Fuhh!! memang mentop game Malaysia pada 2nd half...good2...

18 comments:

Sri Ayu said...

Good...good.... ;)

azana said...

goll!!! bes rr tengokk....:)

ozzy said...

tahniah pada pasukan negara meskipun sukan ini sering mendapat cemuhan

Ahn said...

gol international.huhu

x i l a said...

pemain no4 sape...i like~~

ANATI SOKI said...

congrat malaysia!!!! walaweh!!!

saiful said...

Tahniah utk pasukan Malaysia!

Cempakamelati said...

Tahniah untuk pasukan Malaysia...Syabas!!

kay yea said...

mmg melettz malaysia men !~ :D

usop said...

waa..taniah..

Anoy said...

safee sali mmg mntap..player lain kne improve gk..nway mmg okla menang smlm..hoho

hans said...

lepas nih gi vietnam plak
haih

P/S : Kenapa Nama Awak Macam Nama Perempuan?

mohd sasuke said...

tahniah buat malaysia..main sgt syok smlam

iqbalhakimi said...

yeah..aku dah jerit2 dah ngan bapak aku semalam..berbaloi gila..minggu ni minggu bertuah sb man u pun menang..hehe

muhamadsufian89 said...

kalau malaysia final dgn indon harap diorang dapat balas dendam balik atas kekalahan lepas..

whitecappuccino said...

seronok tgk smlm...

Rozuan Ismail said...

congrats Malaysia..muah!!

~~su manje~~~ said...

Malayasia Boleh!!!!

Kedudukan Liga Super / Liga Premier Malaysia 2012

Maklumat anda :

IP